1. - Good afternoon , pupils! Let's continuing our learning!
- Open WB page 39. Подивись на малюнки та напиши те, що ти бачиш. Використовуй слова
зі стр. 49. 50. 52 . 58 ( Student's book).
2. - Продовжуємо WB p. 39 ex.2 Подивись на малюнки та підпиши правильно,використовуй
граматичні звороти: There are ( для множини буде закінчення s ) та Threr is (для однини).
3 WB p. 40 ex.3 . Напиши правильно питальні речення; How many ( скільки для множини ( s )
або How much ( скільки для однини ).
4. Прочитай статтю, що їдять вегетаріанці- ( люди які віддають перевагу у їжі овочам та фруктам. Причиною цього можна вважати той факт, що вегетаріанська дієта більш корисна для вашого здоров'я).
Обведи назви їжі.
5. WB p.41 ex. 1 Підпиши малюнки . Використовуй Student's book p. 59
6. WB p. 41 ex. 2 Дай відповіді на запитання . Знову перечитай текст у ST.book p.59
7. WBp. 41 ex. 3 Намалюй свій улюблений сніданок та підпиши.
11.01.2021
4-a 4-c
1. - Hello, my students! How are you?
- How did you spend your winter holidays? What did you do?
Перечитай уважно та визнач , які речення написані у Теперішньому часі , а які у Минулому?
Які слова тобі допомогли ?
2. Я впевнена, що ти багато смачненького з'їв на свята, набрався сил та не забув про корисну їжу та вітаміни. Тож відкривай Student's book page 59 ( fifty-nine)
- Hello, everybody! Time to study. I hope you are well.
1.- Сьогодні ми маємо вивчити питання : How often do you .....( хау офен ду ю ....) - як часто
ви (ти ).....( щось маєте, робити, ).
- How often do you eat ice cream?
- How often do you clean your room?
- How often do you go to school?
.............................
Запам'ятай відповіді:
2.- Once a day ( раз на день) , once a week ( раз на тиждень )
- Twice a day ( два рази в день), Twice a week ( два рази на тиждень)
- Three ( four, five, six) times ( 3.4.5.6) разів.
3. Open the Workbook p. 19 ex.2
Подивись на розклад уроків Joe та напиши відповіді на питання. ( використовуй підказки
голубого кольору). Повтори назви шкільних предметів ( subject).
4. Page 20 ex.3 Прочитай речення та обведи правильне слово чорного кольору. Порада :
Прочитай спочатку друге речення та усно переклади його, а потім повертайся до першого
речення.
5. Стр.20.впр.4 Прочитай , запиши та вивчи речення.
- Where do you live? ( веа ду ю лів? ) - де ти живеш?
- What's your favourite subject? ( вот'с йо фейворіт сабджік?) - який твій улюблений шкіпьний
предмет?
- How often do you have PT? ( хау офен ду ю хев пі ті?)- як часто у тебе фізкультура?
09.11- 4c
11.11- 4a
1 .- Hello, my dear students! Time to work online! Let's start!
It is autumn ( отем ). It is November. Autumn days are short and rainny. In autumn we can have a school party . Autumn fair ( отем феа ) - осінній ярмарок.
2. - Запиши слова у зошит з перекладом.
School party- шкільне свято. Sports party- спортивне свято. Cooking party- кулінарне свято. Та
багато різних вечірок , які можна провести на різні теми. Але потрібно обов'язково вказати: коли ( when) - дата, день тижня , місяць;
де ( where )- буде проходити вечірка;
час проведення( time)
3. Open the Student's book p. 27 Look at the pictures and read.
-Story time p. 28-29 Listen to the audio, then read again.
Натисни на посилання та прослухай текст, а потім читай самостійно.
4. Прочитай ще уважно . спробуй перекласти текст ( усно ).
5. Подивись на сторінку та ще раз повтори ( вивчи ) всі нові слова та словосполучення,які були у цьому юніті.
6. Запиши слова у зошит з перекладом.
07/10/- 4A
12.10 - 4C
1.- Hello/, everyone! Time to study English! Watch the video and sing!
2.- You are very good at singing ! You know how to greet in the morning ( afternoon, evening ).
Люди вітаються по- різному . бо кожна країна має свої звички та традиції.
Тому сьогодні ми маємо вивчити спочатку назви країн на англійській мові..Подивтсь відео.
Які ти запам'ятав країни за першим разом? Переглянь знову та на кожну літеру алфавіту. запиши назву країни у зошит.
3. А наступне відео. допоможе тобі виготовити прапор країни. Вибирай сам. Спочатку переглянь все, потім визначайся. Якщо тобі потрібна допомога , звернися до дорослих.
На виконання цього завдання у тебе цілий наступний тиждень.
4. А для того, щоб сказати з якої ти країни ,потрібно пригадати форми від дієслова
I"m from Ukraine. He's from France. She's from China. We're from Canada.
30.09 2020- 4A
05.10. 2020.- 4B
1. - Hello, my students! Our topic : " We are all different"
Да ми всі різні. Є схожі люди, але точно- точно однакових немає. Коли описуємо людину ми говоримо про: колір очей, колір та довжину волосся, про вік , про те, якого росту вона, як вдягається та інше.
Переглянь відео та запиши слова у зошит.
tall -високий short - низький pretty- вродлива ugly- потворна
freckles - веснянки wear glasses - носити окуляри
2. Переглянь наступний відеоролик. Зверни увагу , як діти розповідають про себе.
3. Перепиши речення у зошит та усно зроби переклад на рідну мову.
На попередньому уроці, ми говорили про теперішній тривалий час , тобто дія виконується зараз. Ви можете це побачити , або виконуєте самі. Давай те ще раз це закріпимо та переглянемо новий відеоролік. Готові?
2. Зверни увагу на заперечну форму. Запиши правило у зошит.
3. І особливо потрібно знати, як утворити питальну форму, тобто запитати. Запиши у зошит та вивчи напам'ять.
Натисни на посилання. Потрібно надрукувати ( am is are ) Та до дієслова у дужках , дописати закінчення ing . У кінці завдання тисни на синій кружечек у нижньому правому кутку- це перевірка. Бажаю успіху!
16.09.2020 - 4 -A
21.09. 2020- 4-B
Hello, my dear students! Time to work.
1. - What are you doing at the lesson?
- What are you doing at home?
Зверни увагу на питання та на закінчення - ing-
Сьогодні повторими Теперішній Тривалий час - дія відбувається в той момент, коли ми бачимо хто , що робить. ( Я читаю . Вони бігають. ....)
2. Подивись уважно відео . Повторюй речення.
3.Запиши граматичне правило у зошит. Запам'ятай , так утворюється теперішній тривалий час.
4. Підручник стр.174 впр.1 Запиши нові слова у зошит ( переклад подивись у словник ) . Та прочитай текст : " Подорож по Лондону". Тисни на посилання. Слідкуй та читай разом з диктором.
1. - Hello, everyone! Time to study English. Are you ready and how are you ?
2. Тест. Читання .Подивись відео. " Jack and beanstalk" ( " Джек та бобове дерево" ). Потім виконай завдання.
3. Дивись на малюнки та записуй слова по порядку.
4. Запиши речення ( у зошит), у правильному порядку . Пригадай відео та розвиток подій.
5. Тисни на посилання. Подивись video (як правильно мити руки ) декілька разів, потім тисни на слово : Game- Поділи слова у дві групи: мити ( як процес ) та частини долоні.
- Hello, everyone! Are are you today! Today you'l write the test.
1. Тест . ( підказую : порядок слів у питальних реченнях).Тисни на посилання,
а потім на слово -Game- ,а потім на Start.
a) Потрібно натискати на слово і так поставити всі слова у реченні , у правильному порядку. ( слово зі знаком ? - останнє ). Всіх 10 речень. Як що ти зробив правильно, то галочка буде зеленого кольору. Всі правильні речення
записуй у зошит.
b) Потім знову натискаєш на Game - ( це вже другий тест-гра ).Схоже завдання. Поставити слова у правильному порядку. Тут 9 речень .Спочатку
тисни на слово , яке написано у квадратах ( думай,яке перше, друге.....), потім вибирай йому місце куди поставити.
По стрілці переходь до наступного речення. У кінці натисни на слово Finish, це твій результат. Try again - спробуй знову ( можна покращити результат).
2. Перед тим , як подорожувати , ми обираємо : країну, місце та вид транспорту. Тому маємо нагоду повторити країни, згадати прапори та столиці. Переглянь відео . Записуй: країна - столиця- малюй прапор.
3. Попрацюємо у Workbook p.107 впр.1 Потрібно записати речення за зразком. Там де рисочка , маємо написати: is going or are going ( читай скільки людей, однина -is, множина -are. Перед видом транспорту ставимо
- to-).
впр.2 стр.107 Слова в дужках, ( прикметники ) потрібно написати у правильній ступені порівняння.Ми це вивчали . Правила записували у зошит. Або подивись у підручник
Я тільки нагадаю, що у : 2, 3 та 7 реченнях- це одне правило ( маленькі слова, а у 4,5,6 - інше ( бо довгі слова).
Подивись відео . Переглядай його і у 5 класі. Воно тобі допоможе .
4. Стр.169 впр.1 підручник. Запиши нові слова у зошит з перекладом.
Тисни на посилання. Диктор читає, ти слідкуєш. Потім читай самостійно.
-Hello, everyone! How are you ? Began the new month (місяць). It is ...Це останній місяць навчання.
Тому у нас будуть тестові та перевірочні роботи.
Прошу вас своєчасно виконувати завдання та відправляти відповіді.
- Давай розпочинати наш онлайн урок.
1. І зразу перевірочний тест. Згадай назву місяця та вибирай , який він у календарі ( порядковий) . Підказка ( перший, другий, третій без закінчення th
інші мають закінчення - th-). Цей матеріал ми вивчали. Згадай , подивись у зошит, знайди правило. Тисни на посилання. Запиши всі 12 речень у зошит.
у кого немає підручника , завантажуйте та працюйте ).
стр.95 впр.2 ( стр.96 - продовження ). Робота по тексту про Лондон ( London ).
Читай питання , а відповіді шукайте у тексті та записуйте .
3.
Підручник стр.139 впр.1 Повторюй за диктором.( декілька разів). Потім читай сам( декілька разів). Запиши слова у зошит з перекладом. ( перекдад у словнику у кінці підручника ).
Підручник с.130 прочитий текст : " English homes",
пригадай назви кімнат та назви меблів.
30.03 -4 класи
Знову працюємо онлайн ( online )
НАГАДУЮ!
Пригадайте, прочитай та вивчи :
1. Today is Monday.( тудей із мондей )- сьогодні понеділок. 2.We don't go to school. ( ві доунт гоу ту скул )- ми не ходимо до школи 3. We stay at home becouse it is a coronavirus ( ві стей ет хоум бікоз іт із е коронавайрус ) - 4.We are learning destinations - ( ві а льонін дестінейшінз )- ми вчимося дистанційно
Пригадайте тему : " My home " - подивись нове відео , як дівчинка показує та розповідає друзям, про свій будинок. Попрацюй з відео . Випиши у зошит нові словосполучення та слова. Вивчи напам'ять.
to work on the laptop - (ту вок он зе лептоп )- працювати за ноутбуком
shower - ( шаує ) - душева кабінка
rec room -( рек рум ) - кімната відпочинку
washing machine - ( вошін машін ) - пральна машина
iron- ( айен ) -праска
the cleaning tools - ( клінін тулз ) - речі для прибирання
boiler - ( бойле ) - бойлер
Запиши це собі у зошит! Вивчи!
Переглядай відео щодня і намагайся розуміти розмову дітей!
підручник ст.132 впр.1 та 2 прочитай і вивчи впр.1
03.04
Hello. Everyone !( Всім привіт )
1.Прочитай речення , якщо правильно , після речення постав літеру T ( вірно ) якщо ні, то літеру F ( невірно ) . Згадай ми виконували такі завдання у класі .
a) It is Wednesday .-
b) It is April.
c) I am at school.
d) I work on the computer.
e) It is spring.
f) In April flowers start to grow.
2.Прочитай та запиши речення у зошит. Заповнюй пропуски. Вибирай слова:
( bed, name,clean, fridge )
- Hi, My .....is Ted.
-Every day I make my......
-Every week I .....my room.
-There is a ....in the kitchen.
3.Робота у WORKBOOK p.89
a) Прочитай та поcтав галочку. Це стосується твого будинку ( house ) чи квартири ( flat )
b) Перепиши назви меблів ( дивись на малюнки ) та зроби
переклад слів.
4. Робота у WORKBOOK p93.
Вправа 1. та 2.( дивись підручник ст.132),стр.133 впр.3
Подивись, як писати address( адресу)
- Спочатку № будинку , потім назва вулиці ( street )
Немає коментарів:
Дописати коментар