Щиро Вам дякую. що зайшли на мій сайт. Сподіваюся . ви знайдете для себе корисну інформацію.планування.розробки уроків та цікавий матеріал.

Цікава англійська

Я працюю з молодшими школярами. Я маю пам'ятати, що домінуючим видом діяльності для початкової школи, залишається- гра, ігрові моменти, цікавинки та різні врпави, які викликають інтерес до предмету,створюючи доброзичливу атмосферу на уроці








.Граматичні казки

Легко і природно запам’ятовується парадигма дієслова to be на мотив знайомої та улюбленої дитячої пісеньки «У лісі народилася ялинка».
I am, you are, he is, she is,
It is, we are, you are.
They are,I am, you are,he is
She is, it is…That’s all!
   Виконуючи цю пісеньку діти показують на себе (на хлопчика, дівчинку, групу учнів, різні предмети).
  Казка  Правильні та Неправильні дієслова.
За давніх-давен у царстві Граматики Англійської мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони все любили робити за правилом. У минулому часі до них додавалося закінчення – edІ одразу всім було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А інші дієслова у минулому часі не мали закінчення –ed. Все у них виходило не так, як у Правильних , дуже оригінально, і за це такі дієслова стали називати неправильними. Адже ніяким правилам вони не підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними та Неправильними Дієсловами серйозна суперечка.
         - Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення  - ed- і ось вам форма минулого часу!
       Особливо були задоволені дієслова : to like – liked – подобатися та tolove – loved – любити
         -А у нас зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to take – took – брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
         - Усе у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to fly –flew – літати та to draw – drew – малювати.
Від цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
         - Ні, нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
         - Усі ви однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні  … нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
         Так і примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них ті, хто вивчає англійську мову.
Пригоди в Країні множини.

 Жила-була на світі маленька пухнаста кішечка Cat. Вона була дуже
 гарна, але їй завжди було сумно, бо вона була одна. Але ж їй так 
хотілося з ким-небудь подружитися. І пішла кішечка по світу
 блука-ти, шукати друзів. Забрела вона в чарівне царсво множини.
 Головний Чарівник знав про горе Cat і вирішив їй допомогти:"Ось

тобі чарівна цукерочка, коли ти її з'їси, твоєї бажання збудеться».
І він дав Cat ось таку цукерку - s. Кішечка Cat з'їла її, і раптом,
 звідки

не візьмися, з'явилося багато-багато таких самих маленьких кішечок
Cat радісно кричала: «Ура! Була тільки я - одна Cat, а стало багато
Cats.
Cat+s=Cats – раділа кішка.Але чи всім Головний Чарівник давав цу-
керку -s? Ні, тим, у кого ім'я закінчувалося на буквочку: -s, -ss, -sh, -
ch, -tch,- x . Чарівник давав цукерку іншу: -es.

Bus+es=Buses
Fox+ex=Foxes

Крім цього у царстві існують такі куточки як Товстунів та Двійнят .
Країна Товстунів
Жителям цієї держави не можна їсти цукерки -
вони і так товсті! Вони дуже плакали - що ж так і
будуть завжди в однині?! «Не журіться, вам не
потрібні цукерки -s,-es, адже вас не можна порахувати ви Незлічу-
вані!
 «Ура! » Незлічувані – це означає,що нас бага-то, нам не загрожує

самотність, - MilkButter, і BreadSugar та інші жителі містечка


Речовина закружляли в танці.
 У містечку Поняття теж панували веселощі: KindnessHonesty і
love та інші жителі цього містечка мали багато друзів.
Було і ще одне місто у царстві множини. Туди потрапляли тільки
двійнята.
Місто двійнят.
 Там був повний порядок. Самотність не могло оселитися там.
Чому? Дуже просто! У місті Близнюків-двійнят жили предмети, які
склада-лися з парних частин Trousers, Spectacles, Scissors. Жителі
цього містечка просто не могли бути самотні.
Королівство Упертюхів
 Ой, мало не забула розповісти вам дуже неприємний випадок,
який стався в королівстві упертюхів. Так-так, є таке королівств-во.
Жителі цієї країни не бажали їсти цукерки (але ж могли б!), А для
утворення множини хотіли просто змінитися, надіти маску. Довго
думав головний Чарівник: «Що ж буде, якщо кожен буде змінюва-
тися, як йому заманеться?!» Але потім дозволив і, згідно його наказу,
деякі імен-ники мають такі форми множини:

Man – Men Mouse – Mice Woman – Women Goose – Geese


Загадки, вірші, скоромовки,пісні, ігри, схематичні малюнки    не тільки полюбляють молодші школярі, а і чекають з задоволенням  на кожному уроці.










Мій досвід
Н.П. Пищик, Романівська гімназія, Житомирська обл..
Професіоналізм вчителя полягає в тому , що викладання свого предмету зробити цікавим, пояснення матеріалу зрозумілим і грамотним , кожен урок залишав лише позитивні враження і настрій , щоб наступного уроку діти чекали з нетерпінням , а головне розуміли – для чого це потрібно в їхньому житті. Ефективний навчальний процес відбувається за умови постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учнів та вчителя.
Сьогодні я хочу поділитися своїм досвідом роботи зі своїми колегами , порадити молодим вчителям як зробити свої уроки цікавими і неповторними.
Суть вивчення англійської мови з першого класу полягає в тому , щоб зацікавити дітей у вивченні іноземної мови. На першому уроці в першому класі я називаю слова які діти та їх батьки чують з екранів телевізорів , бачать як рекламу на вулицях , знають назви товарів у магазинах , назви ліків, їжі , розваг , спортивних ігор та інше. Такі англійські слова діти вже розуміють і знають їхнє значення зі свого , хоча і маленького життєвого досвіду. Для покращення процесу запам’ятовування використовую складений мною словничок, в якому англійські слова давно вживаються в нашій розмовній мові , тобто стали «нашими». Працювати з таким словничком можна по-різному. На основі малюнків вчити і букви , і написання окремих слів, пояснювати граматичний матеріал ( однина та множина) , перевірка аудіювання ( покажіть, знайдіть, виберіть, підкресліть, і тд), а ігрові методи – це саме те , що полюбляють діти.



Твій словничок


Lemon
 
 

Football 





Coffee
 
 











Taxi




    Banana


 
 











Jam
 

Sportsman

 












Bank 


Puzzle
 


Million 



Darts



Metro








Student 

 



                     



 
 Chips
т





Robot 


Picnic 

Crab

Disk

 


Dollar 


Cola







Medal

                                                 
                                                                                             

Doctor 

       

Kangaroo


     

Zebra 


   


Basketball


 

Computer 


  

Start

 

Finish




На  своїх уроках я також використовую пам'ятку, яку кожен учень отримує від учителя,
як подарунок.

                        " Мої помічники "


                                                      
 Я вчу іноземну мову, бо я маю в цьому потребу.
                                               Я хочу спілкуватися з іншими дітьми, які                                                                                 розмовляють англійською.
  Хочу дивитися і розуміти англійські мультики, співати англійські пісні,грати
в комп'ютерні ігри і розуміти інструкції англійською.Подорожувати англомовними
країнами.

    Моїми помічниками є:


                              Вушко:  чує кожне слово вчителя.


                   Язичок- повторює правильно, чітко, виразно.





        Очі  - запам'ятовують малюнки, написання слів.





Рука- тренує написання слів.



                                                                                  
.  
     Ноги- приносять додому всі слова,
                                                       які вивчали на уроці.










Немає коментарів:

Дописати коментар